Midsommarafton đŸŒčđŸŒčđŸŒč

Fredag....midsommarafton 😁😁
Solen skiner frÄn en klarblÄ himmel.
Det ser inte ut att blÄsa.
Det blir kanske en helt underbar dag.
Har sovit bra.😁
Ligger fortfarande kvar i sÀngen.
Klockan har blivit 07.05.
Har druckit tvÄ muggar kaffe.
Ligger och kollar runt pÄ nÀtet.
LÀser lite allt möjligt.
Mest politik mÄste jag erkÀnna.
Det verkar gÄ riktigt bra för SD. Ett parti jag lÀrt mig tycka om. Jag var skeptisk tidigare. Har aldrig röstat pÄ dessa tidigare. Tyckte det var för mycket rasism. Varför har jag Àndrat mig dÄ? Varför ska detta parti fÄ min röst? Det Àr absolut inget rasist parti. Det Àr ett parti som ser allvaret i vad som hÀnt vÄrt land. Det hÄller pÄ att gÄ kÀpprÀtt Ät helvete. Det mÄste till en förÀndring...och det Àr snabbt. Vi kan inte fortsÀtta i samma hjulspÄr. Det mÄste till nytt folk i regeringen. Nytt folk med nya ögon. Folk som ser vad som mÄste göras för att Sverige ska bli som det varit förut. Ett land som du ska vara stolt över. Ett land som vi ska kÀnna stolthet över. Vi ska kÀnna oss trygga. Blir du sjuk sÄ ska du fÄ den vÄrd du har rÀtt till. Inte ett recept pÄ en burk Alvedon.
SÄ nu mina kÀra sverigevÀnner.... I september tar vi tillbaka folkhemmet.

GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLAđŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»đŸŒ»

Kommentera hÀr: