Hej idag...igen🐞🐞🐞

TĂ€nk att jag ska skriva idag ocksĂ„.😁
Otroligt mÄste jag sÀga.
Det mÄste bero pÄ det dÄliga vÀdret.
Just nu Àr det lite sol och 8 grader.
Fy fan vad det har stormat....Regnat har det ocksÄ gjort.
IgÄrkvÀll bar jag in plantorna. Dessa stÄr inomhus Ànnu. DÀr fÄr dom stÄ tills det lugnat ner sig.
Har bakat vaniljbullar Àven denna morgon.
Har Àven bÀddat rent i sÀngarna. TvÀttat har jag ocksÄ hunnit.
Till lunch Ät vi uppvÀrmd korvsoppa. Det Àr nÀstan Ànnu godare dan efter.
Annars dÄ....ja, inte vet jag.
Politiskt ser det ut att gĂ„ bra.😁 Ja, riktigt bra mĂ„ste jag sĂ€ga. För herr Löfven gĂ„r det sĂ€mre. Ja, vad sjutton tror han???? Inte kan man bete sig hur som helst. Han har svikit svenska folket enormt mycket. Det kommer han nog att Ă„ngra. StĂ€ll dig sist i kön till arbetsförmedlingen till hösten....det hoppas jag.
Ha nu en fortsatt fin dag.💚

Kommentera hÀr: