Hej på er😉

Jaha...då har jag hittat till bloggen.
Det är långt mellan bloggandet.
Har inte så mycket intressant att skriva om.
Det blir mest om väder och vind.
Vind förresten....nog fan har vi vind idag.
Det stormar fruktansvärt.
Det blir en innedag.
Har bakat vaniljbullar i morse. Hade jag haft mer jäst hade jag fortsatt baka. Tänkte fylla frysen... Det är mina planer för sommaren. Ska köra stenhårt med loppisen. Hoppas bara att folket vågar komma. Ibland verkar människorna rädda för mig. Kan det vara så? Det är inget köptvång hos mig. Det är fullt tillåtet att titta. Inte ger jag en dödlig injektion om man inte köper något. Tex i denna by springer folk på loppisar. Jadå....det har jag själv sett...med egna ögon. Bara inte på min loppis. Jag säljer inget skrot....är inte heller dyr. Men....nej...ändå passar det inte att komma. Det måste vara mig det är fel på. Vad kan det annars vara???? Skit samma....jag är som jag är. Ingen ska få mej att vara på ett visst sätt. Bara för att passa in.
Nu ska jag göra ett litet ryck med vardagen....
Ha det bäst😉😉

Kommentera här: