Hej på er😉

Onsdag...klockan är 13.52
Det är en lite, lite solig dag.
Just nu 4 plusgrader.
Det känns faktiskt som första riktiga vårdagen.
Har bakat bullar på morgonen.
Nyss fixade jag en gryta med köttfärssås.
Känner mig lite trött...mår inte alls bra om jag ska vara ärlig.
Tänkte orka dammsuga...eventuellt vaska av golven. Får se om jag orkar.
Har pysslat lite med blommorna.
Skrev lite på insta hur jag känner mig. Så härligt att folk reagerade. Berättade hur dom mådde och så. Det gillar jag. Fejkade jävla bilder hatar jag. Så himla falskt. Allt kan inte vara så fantastiskt som folk gör gällande. Vissa dagar är skit...Visa det...säg hur det är. Låtsas inte att ni mår bra om ni inte gör det. Det kan komma som en chock för anhöriga om ni hux flux kolar av. Tänk på det...Glöm inte att visa känslor.
Ta hand om er💕

Kommentera här: